Bijlage 15: Feedback formulier


Feedback van Student 1: Naam:


 

 
 
 

Prestatie-indicatoren  

De student:
De student:
De student:

 

 
 
 

Inbreng  

heeft geen/weinig interesse in de groepsopdracht en brengt geen ideeën in.
toont interesse in de groepsopdracht en brengt ideeën in.
+heeft een betrokken houding en brengt veel ideeën in.

 

toont geen/weinig interesse in de inbreng van anderen.
staat open voor de inbreng van anderen.
+gaat door op de inbreng van anderen

Planmatig werken  

draagt niet actief bij aan het maken van afspraken.
maakt afspraken met de werkgroep over de uitvoering van de groepsopdracht, doelen, taakverdeling, stappenplan met deadlines, wijze van opleveren en presentatie.
+neemt het voortouw in het maken van een planning en in de bespreking van de taakverdeling.

 

werkt niet volgens afspraken.
werkt volgens afspraken.
+ lost eventuele planningsproblemen op

Actieve bijdrage voortgang  

neemt niet actief deel aan de bespreking van de voortgang.
neemt actief deel aan de bespreking van de voortgang.
+stelt oplossingen voor bij stagnaties van de voortgang

   Probleemoplossend vermogen    

draagt niet bij/ werkt niet mee aan het oplossen van problemen.
draagt bij/werkt mee aan het oplossen van problemen.
+draagt alternatieven aan voor het oplossen van problemen

Feedback  

geeft geen feedback.
geeft feedback op gedrag van groepsleden en op resultaten.
+geeft regelmatig constructieve feedback en is ook kritisch op zichzelf.

 

doet niets met ontvangen feedback.
reageert op ontvangen feedback.
+verwerkt ontvangen feedback positief

Top (Wat gaat goed)
Tip (Wat is een aandachtspunt en kan beter)
Eerste feedback


Tweede feedback








Naar boven
/var/www/demo2.blendedlearning.learningmatters.nl