Bijlage 15: Feedback formulier
Feedback van Student 1: Naam:
|
|
|
|
Prestatie-indicatoren |
De student:
|
De student:
|
De student:
|
|
|
|
|
Inbreng |
heeft geen/weinig interesse in de groepsopdracht en brengt geen ideeën in.
|
toont interesse in de groepsopdracht en brengt ideeën in.
|
+heeft een betrokken houding en brengt veel ideeën in.
|
|
toont geen/weinig interesse in de inbreng van anderen.
|
staat open voor de inbreng van anderen.
|
+gaat door op de inbreng van anderen
|
Planmatig werken |
draagt niet actief bij aan het maken van afspraken.
|
maakt afspraken met de werkgroep over de uitvoering van de groepsopdracht, doelen, taakverdeling, stappenplan met deadlines, wijze van opleveren en presentatie.
|
+neemt het voortouw in het maken van een planning en in de bespreking van de taakverdeling.
|
|
werkt niet volgens afspraken.
|
werkt volgens afspraken.
|
+ lost eventuele planningsproblemen op
|
Actieve bijdrage voortgang |
neemt niet actief deel aan de bespreking van de voortgang.
|
neemt actief deel aan de bespreking van de voortgang.
|
+stelt oplossingen voor bij stagnaties van de voortgang
|
Probleemoplossend vermogen |
draagt niet bij/ werkt niet mee aan het oplossen van problemen.
|
draagt bij/werkt mee aan het oplossen van problemen.
|
+draagt alternatieven aan voor het oplossen van problemen
|
Feedback |
geeft geen feedback.
|
geeft feedback op gedrag van groepsleden en op resultaten.
|
+geeft regelmatig constructieve feedback en is ook kritisch op zichzelf.
|
|
doet niets met ontvangen feedback.
|
reageert op ontvangen feedback.
|
+verwerkt ontvangen feedback positief
|
|
Top (Wat gaat goed)
|
Tip (Wat is een aandachtspunt en kan beter)
|
Eerste feedback
|
|
|
Tweede feedback
|
|
|